asvein Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Jeg har en Volvo Penta 2001, med ettermontert ferskvannskjøling fra Martec. Fikk problemer med dårlig kontakt i strømtilkoblingen på selve pumpa, slik at sirkulasjonspumpa ikke gikk og dermed varm motor. Ledningen forsvinner bare ned i lokket på den lille pumpa og blir borte, har ikke hatt det oppe og sett på enda. Er det noen som har hatt tilsvarende problemer og gjort noe med det? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hasla 26 Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 (edited) Hei du vet att de selger deler til denne Martec kjølingen oppe på gamle glomma papp/Hannestad.De heter Industriservice/Norgesimport.Ellers så kan jeg desverre ikke hjelpe deg med denne pumpa.Ellers så selger de nye Johnsen pumper på Båtbua.Har samme liggende men har ikke tatt dette i bruk ennå skal montere litt ut på høstenMvhBjørn Edited July 31, 2007 by Hasla 26 (see edit history) Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts