Jump to content

Met.no + Nrk.no = yr.no


Thomza

Recommended Posts

Om yr.no

Meteorologisk institutt og NRK har samarbeidd i meir enn 50 år for å formidle vêrvarsel til Noreg. I 2007 utvida institusjonane samarbeidet til òg å gjelde internett, då yr.no vart lansert.

 

yr.no er framleis i beta-versjon. Det vil seie at ikkje alle tenestene fungerer heilt som dei skal. Gje oss gjerne ei tilbakemelding dersom du finn feil!

 

 

Kva kan du finne på yr.no?

 

På yr.no får du varsel for alle stader i Noreg som har eit namn + 6 millionar stader i verda på toppen av dette. Dei norske stadnamna fylgjer offisiell rettskriving frå Statens Kartverk. I tillegg tilbyr vi nyheiter og faktainformasjon som har med vêret å gjere.

 

På sikt vil vi lage eigne varsel for kyst og hav, vi skal leggje ut klimainformasjon og –statistikk og det kjem eit meteorologisk leksikon. I dag finn du lenkje til denne informasjonen som ligg på met.no.

 

Link to post
Share on other sites

Har aldri slått meg til ro med værmelding på nett. Yr er muligens bedre en vg.no vær for den forandrer seg jo bare en trykker oppdater på nettleseren :crazy:

Men tidligere i sommer ble det planlagt båttur, dagen etter var det var meldt SOL, varmt og laber bris på yr.no. Men dagen etter kom og det var regn og VIND. Altså vind med store bokstaver da tretoppene lå horisontalt... Mulig en feilberegning, men det må da være grenser for feil :nono:

Så håper beta versjonen snart er historie

Link to post
Share on other sites

Jaja, den er hvertfall bedre enn andre værmeldingstjenester enn jeg har funnet på nettet, og morro å se at de jobber med å forbedre det.

Og værmeldinga er jo bare et hjelpemiddel da, ta det i betraktning...

En ting jeg bruker aktivt er nedbørsradaren til met.no. Der klarer jeg å tyde meg frem til været som kommer de neste timene om ikke annet.

Redigert av Thomza (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...