torbit Startet 2.August.2007 Del på Facebook Startet 2.August.2007 Uniflame Supply leverer ikke lenger deler til hurtigtenneren. Er det noen som har en liggende og som kan tenke seg å selge den til meg? (Er klar over at jeg kan varme med rødsprit, men vil gjerne ha den originalt) Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 2.August.2007 Del på Facebook Svart 2.August.2007 Jeg tror at dette firma kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Pellegutten Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Uniflame Supply leverer ikke lenger deler til hurtigtenneren. Er det noen som har en liggende og som kan tenke seg å selge den til meg? (Er klar over at jeg kan varme med rødsprit, men vil gjerne ha den originalt) Hei torbit Jeg har 2 Optimuser. 1 med hurtigvarmer og 1 uten. Send mail, så blir vi nok enige. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.