sodne Startet 3.August.2007 Del på Facebook Startet 3.August.2007 har fått ei sprekk i eksosmanifoilen før den blandes med kjølevatn, dette er en yse8g. har ikkje lyst å ta den opp for sveising o.l.. Har noen ett tips om provisoriske løsninger fram til vinteren, har prøvd eksosfix fra biltema dette er en forskruning i støypejern. Alle tips er hjertlig velkommne Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Ingar Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 Som provisorisk løsning ville jeg forsøkt silikon. Rens godt med aceton og vent til det er gjennomherdet før motoren startes. På min dengang nye motor var det hull i oljepåfyllingsstussen, dette tettet jeg med silikon og det er fremdeles tett etter 26år. Sitér dette innlegget Link to post
torbit Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 Tar jeg ikke helt feil får du noe "lurium" på bensinstasjonene, en slags pasta som du smører på lekkasjene og som herder ved varme. Det finnes også en "bandasje" i rustfritt blikk med forskruvning som du kan feste rundt lekkasjen - hvis du kommer til. Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 5.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2007 takk for god hjelp Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.