Per Stian Startet 4.August.2007 Link til dette innlegget Startet 4.August.2007 (redigert) Trenger et nytt "frontvindu"\vindskjerm til Fjord 21 DC. Noen som vet kor eg kan få tak i et slikt? kan nåes på mail pra-lars@online.no Redigert 4.August.2007 av Per Stian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Storø Svart 4.August.2007 Link til dette innlegget Svart 4.August.2007 Desverre er det ikke mulig å skaffe nye frontvinduer til Fjord 21 DC. Bekreftet av produsent og underleverandør i vår. Sitér dette innlegget Link to post
Micke 66 Svart 4.August.2007 Link til dette innlegget Svart 4.August.2007 Hadde 2 knuste vinduer på min Windy 22 ( som er veldig lik din) Jeg brukte den lokale glassmesteren, det er en stor fordel hvis du tar med den/de gamle glasene sånn at målet blir skikkelig. Prisen jeg betalte var billig, 2000.- for to nye frontruter i laminert "sikkerhetsglass" ferdig kuttet inkl alt. Få tak i noen orginalvarer til den prisen tror jeg vil være umulig. Lykke til Mikke Sitér dette innlegget Link to post
Per Stian Svart 6.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2007 Var det vinduet du fikk laget buet eller er det helt rett det vinduet? Er vel kansje litt vanskeligere \ dyrere og få vindu med bue ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.