Per Stian Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 (edited) Trenger et nytt "frontvindu"\vindskjerm til Fjord 21 DC. Noen som vet kor eg kan få tak i et slikt? kan nåes på mail pra-lars@online.no Edited August 4, 2007 by Per Stian (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Storø Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Desverre er det ikke mulig å skaffe nye frontvinduer til Fjord 21 DC. Bekreftet av produsent og underleverandør i vår. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Micke 66 Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Hadde 2 knuste vinduer på min Windy 22 ( som er veldig lik din) Jeg brukte den lokale glassmesteren, det er en stor fordel hvis du tar med den/de gamle glasene sånn at målet blir skikkelig. Prisen jeg betalte var billig, 2000.- for to nye frontruter i laminert "sikkerhetsglass" ferdig kuttet inkl alt. Få tak i noen orginalvarer til den prisen tror jeg vil være umulig. Lykke til Mikke Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Per Stian Posted August 6, 2007 Author Share Posted August 6, 2007 Var det vinduet du fikk laget buet eller er det helt rett det vinduet? Er vel kansje litt vanskeligere \ dyrere og få vindu med bue ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts