drifter Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Heisann. Noen som har prøvd dette med isolitt (eller tilsvarende)innbakt i epoxy? Funderer på å bygge flybridge og endel innredning i dette pga.vektreduksjon og isoleringsevne, regner da med og sprøytelakke som overflatefinish etter myyyye sparkling og sliping. Lurer forresten på hvor man får tak i epoxy til en grei pris. Noen som har råd og tips. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sodne Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Du burde armera poxyen, isolitt e ikkje brukt som sandwich materiale fordi den brytes ned av polyester, vet ikkje om detta e tilfelle med poxy. Ka med vanninntrenging, bler fort tungt viss/når du får ein lekkasje. Søk på nettet etter sandwich materiale, der finns mange typer i alle kvaliteter og prisklasser. Ka med å få lagd deg grp plater med multiaks. og skott struktur under dekk? Quote stå i ro båt! Link to post Share on other sites More sharing options...
drifter Posted August 4, 2007 Author Share Posted August 4, 2007 Hadde tenkt og armere med 450 grams glassfiber,men vannintrenging i isolitt? Hadde i alle fall tenkt og overflate behandle med grunning og lakk. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
OT-flyktning Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Nå er jeg ikke helt sikker hva isolitt er for noe, men dersom min mistanke er rett (et skummaterialet) så har det blitt skrevet en del om liknende. Søk etter "litex" og "divinycell" (eller var det "divinylcell"?) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
drifter Posted August 4, 2007 Author Share Posted August 4, 2007 Produktet det er tenkt å bruke tilsvarer styrofoam-stiv tett isopor-ish, det er vel som du sier, ganske likt divinycell, det har jeg ikke sammenliknet.Men skal sjekke litt tråder. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts