TUNK40 Startet 4.August.2007 Del på Facebook Startet 4.August.2007 hei jeg har en ferymann 10 hester som slurer når jeg kjøre fram over og når den blir varm.er det noen som hvet va det kan vere for no galt? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig ferimann.Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 Jeg vet ikke helt hvordan det er på Ferrymann men på Sabb kan man stramme koblingen ved litt skruing. Kanskje det kan være noe slikt på din motor også? Hvilken årsmodell er den ? Sitér dette innlegget Link to post
saga 7000 Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 jasså du driv å slit med driften forover,du kan jo bakke eller kjøpe deg årer FRANK Sitér dette innlegget Link to post
TUNK40 Svart 5.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2007 det er en 80-81mod Sitér dette innlegget Link to post
færd Svart 5.August.2007 Del på Facebook Svart 5.August.2007 (redigert) Hva slags gear har du? Hvis det er et gear med lameller så kan jo de slure. Redigert 5.August.2007 av færd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 22.April.2008 Del på Facebook Svart 22.April.2008 Hva slags gear har du? Hvis det er et gear med lameller så kan jo de slure. De motorene er orginalt utstyrt med Hurth HBW 50 gear. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.