Christina 3 Startet 4.August.2007 Del på Facebook Startet 4.August.2007 Hei. Er på vei over til Lesø en av de nærmeste dagene. Hvordan er det med plass i denne havnen nå ? Her på Knipla er det smekk fullt. (Ble forøvrig overrasket over dieselprisen her....10.80,- grønn diesel ) Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 4.August.2007 Del på Facebook Svart 4.August.2007 Kan ikke uttale meg med sikkerhet om situasjonen akkurat nå, men har vært et par ganger i Østerbyhavn i høysesongen, og da har det vært slik at det alltid er plass til en til. Er det fullt inne i selve gjestehavnen kan en i alle fall temporært legge seg rett frem når en kommer inn i havnen (gjestehavnen er til styrbord) Anbefaler ellers å kjøpe kreps av fiskerne når de kommer om morgenen. Vi kjøpte også krabbeklør, og fikk da med så mye krabbe vi ville gratis. Må nok innrømme at jeg har visse reservasjoner til at de bare bruker klørne, og lar resten av dyret ligge og sulte i hjel.... Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Hansi Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Kom fra Læsø i forrige uke. I Østerhavn var det ingen problem med plass. I Vesterhavn var det fullt i helgen, men ellers skulle det gå rimelig greit å finne en plass der også vil jeg tro. Er jo litt væravhengig. Ved mye vind ligger folk lenger. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Hei.Er på vei over til Lesø en av de nærmeste dagene. Hvordan er det med plass i denne havnen nå ? Her på Knipla er det smekk fullt. (Ble forøvrig overrasket over dieselprisen her....10.80,- grønn diesel ) Dropp dieselpumpa på Kallö Knippla og gå sydover i sundet til naboøya Björkö istedet. Her betalte jeg SEK 7,85/ l i begynnelsen av juli. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.