Elmer Posted August 4, 2007 Share Posted August 4, 2007 Min svoger med familie tenker å kjøpe båt. En av de aktuelle båttypene, er Master 770. Har noen erfaringer med denne båten, eller hørt andre som har det? Jeg skjekket først erfaringsdatabasen, men der lå det ingen på denne båten. På forhånd takk for svar. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Gullfisk Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Kjenner en som har en slik, og han er godt fornøyd. Tror han klarer rundt 13 knop maks med 77hk Yanmar, den han har. Marsjer på rundt 11kn tror jeg. Han har litt problem med at motoren går varm ved høy belastning. Varmeveksler trenger rens, og han har fått beskjed om at disse motorene ikke har mer en akkurat kapasitet i kjølesystemet i utgangspunktet. Personlig synes jeg disse båtene burde hatt større motor. Heter vel i dag inter 9000, vet ikke hvor mye som er gjort om. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts