Los Endos Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 (edited) Finnes det noe slikt? Septiken min er nesten tett, og kunne tenke meg å fått et mottak til å "slurpe opp" det som ligger og tetter for utløpet. Er helt ny på forumet, og kunne ikke finne noe om dette emnet på "søk" funksjonen. Edited August 5, 2007 by Los Endos (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bawaria Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Vallø marina har miljøstasjon Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Los Endos Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 Tusen takk! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Los Endos Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 Men det er jo synd når ikke pumpen passer til båten... Rart at de ikke har klart å lage en standard... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Eller kanskje det er båten din som ikke er standard? Det er jo en standard for dekksavsug. De to båtene jeg har hatt med dette har nå passet på sugern der Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Los Endos Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 Du har nok rett i det. Men min har nok en finsk standard. Burde vært lik. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Et tall som falt meg inn var at det er 46 mm diameter på standarden - men det kan godt være at jeg tar helt feil Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Los Endos Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 Kan sikkert stemme. Mitt dekkavsug var noen millimeter mindre enn endestykket på tømmeren. Ikke første gang de hadde opplevd det. De anbefalte meg å få en rørlegger til å finne en kobling. Spørs om jeg tar meg tid til det. Det blir vel å slippe det ut i havet. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Jeg hadde stor glede av mitt dekksavsug da septikpumpa sluttet å virke fordi Nidelv hadde mistet en kabelsko oppi impellerhuset på pumpa. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts