Los Endos Startet 5.August.2007 Link til dette innlegget Startet 5.August.2007 (redigert) Finnes det noe slikt? Septiken min er nesten tett, og kunne tenke meg å fått et mottak til å "slurpe opp" det som ligger og tetter for utløpet. Er helt ny på forumet, og kunne ikke finne noe om dette emnet på "søk" funksjonen. Redigert 5.August.2007 av Los Endos (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 5.August.2007 Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Vallø marina har miljøstasjon Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 5.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 5.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Men det er jo synd når ikke pumpen passer til båten... Rart at de ikke har klart å lage en standard... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2007 Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Eller kanskje det er båten din som ikke er standard? Det er jo en standard for dekksavsug. De to båtene jeg har hatt med dette har nå passet på sugern der Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 5.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Du har nok rett i det. Men min har nok en finsk standard. Burde vært lik. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2007 Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Et tall som falt meg inn var at det er 46 mm diameter på standarden - men det kan godt være at jeg tar helt feil Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 5.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Kan sikkert stemme. Mitt dekkavsug var noen millimeter mindre enn endestykket på tømmeren. Ikke første gang de hadde opplevd det. De anbefalte meg å få en rørlegger til å finne en kobling. Spørs om jeg tar meg tid til det. Det blir vel å slippe det ut i havet. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2007 Link til dette innlegget Svart 5.August.2007 Jeg hadde stor glede av mitt dekksavsug da septikpumpa sluttet å virke fordi Nidelv hadde mistet en kabelsko oppi impellerhuset på pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.