Avmønstret4 Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Har noen spørsmål som kanskje båtadvokaten eller andre kan svare på. Har fått flere interreserte kjøpere fra Sverige. Har klarlagt at jeg ønsker en event kjøpesum i norske kroner i form av bankremiss, kontanter eller overført til min konto. Har jeg som selger noen forpliktelser i forb.m salget hvis kjøper er f.eks svensk? Jeg tenker på event toll og avgifter, småbåtregisteret etc. Hva er event regler for eksportering fra Norge, eller innportering til Sverige. Er helt grønn på dette, så det er sikkert mange av dere som kan dette bedre enn meg. Mvh Brage Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Skipper Worse Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Du "får" ikke noen andre forpliktelser enn ellers om kjøperen din er fra utlandet. Ingen forskjell, med andre ord. Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Avmønstret4 Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 Ok. Men det er vel best at jeg selv melder den ut av småbåtregisteret? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Skipper Worse Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Ja, hvorfor ikke i grunnen, så er du sikker på at alt er i orden. Quote I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post Share on other sites More sharing options...
Avmønstret4 Posted August 5, 2007 Author Share Posted August 5, 2007 agree Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts