Avmønstret4 Startet 5.August.2007 Del på Facebook Startet 5.August.2007 Har noen spørsmål som kanskje båtadvokaten eller andre kan svare på. Har fått flere interreserte kjøpere fra Sverige. Har klarlagt at jeg ønsker en event kjøpesum i norske kroner i form av bankremiss, kontanter eller overført til min konto. Har jeg som selger noen forpliktelser i forb.m salget hvis kjøper er f.eks svensk? Jeg tenker på event toll og avgifter, småbåtregisteret etc. Hva er event regler for eksportering fra Norge, eller innportering til Sverige. Er helt grønn på dette, så det er sikkert mange av dere som kan dette bedre enn meg. Mvh Brage Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 5.August.2007 Del på Facebook Svart 5.August.2007 Du "får" ikke noen andre forpliktelser enn ellers om kjøperen din er fra utlandet. Ingen forskjell, med andre ord. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Avmønstret4 Svart 5.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2007 Ok. Men det er vel best at jeg selv melder den ut av småbåtregisteret? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 5.August.2007 Del på Facebook Svart 5.August.2007 Ja, hvorfor ikke i grunnen, så er du sikker på at alt er i orden. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Avmønstret4 Svart 5.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2007 agree Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.