Tromsværing Startet 6.August.2007 Del på Facebook Startet 6.August.2007 Dette spørsmålet har sikkert vært oppe før. Men prøver igjen. Har en Yanmar 4JH-TBE 55 hk fra 1987. Cirka gått 2500-3000 timer. Hva kan jeg forvente av timer før motoren må overhales? Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Gangtimer før overhaling.Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Min yanmar fra 93 4JH2 har fått 10500 timer, overhalt ved ca. 8000 timer, fungerer perfekt enda. Iflg. folka jeg kjøpte båten av var det vanlig med overhaling på rundt 8000 timer også ble de byttet ut etter ca. 15000 timer. Sitér dette innlegget Link to post
Tromsværing Svart 6.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2007 Det hørtes bra ut. Da har jeg mange år igjen før overhaling trenges. Dersom selger av båt informerte riktig antall timer. ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.