Sleipner93 Startet 6.August.2007 Del på Facebook Startet 6.August.2007 Jeg klarer ikke komme over denne sangen nå altså! Det hele begynte med at jeg så der fartøy flyte kan og hørte denne sangen. Jeg søkte litt rundt å fant sangen på youtube! Dette er sangen for alle snekkeeiere Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Nei, du er ikke gal, bare en båtmann!! Artig låt, fabelaktig video, til og med et par flotte hekksjøbilder inni der!! Skulle ønske de kunn ha laget nogle slike videoer med noen av Johannes Kleppevik sine låter. Der er det nok å ta av! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Worry II Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Vi er litt gale, da ! Men pokker så bra, Sleipner ! Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 6.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.August.2007 (redigert) Den episoden som filmen er tatt fra synes jeg er meget bra forøvrig. Utenom i begynnelsen på London boatshow, det passer ikke til meg ! Redigert 6.August.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Artig låt Men var det ikke en som har eller skal gi ut en cd med sang og motordunk. Lurer på om han var musikklærer eller noe Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.August.2007 Del på Facebook Svart 6.August.2007 Vi får håpe de ikke heter Modern Talking ! Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 11.August.2007 Del på Facebook Svart 11.August.2007 Han som synger er jo nesten naboen din sleipner... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
SpaceCab Svart 11.August.2007 Del på Facebook Svart 11.August.2007 Fin låt Sitér dette innlegget Link to post
Eline Svart 11.August.2007 Del på Facebook Svart 11.August.2007 Koselig innslag! Fikk ikke sett dette programmet. Torolf Nordbø (Han innante) er jo en fin fyr. Og omgivelsene, Espevær og Røvær, er jo bare nydelige - vårt nærmiljø! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.