Jump to content

Passer denne propellen til min Honda BF 75


saga

Recommended Posts

Har kjøpt en brukt stålpropell av merket Ballistic (13 1/2 x 17) på Finn og venter nå på å motta den. Denne hadde stått på en 90 hk Mercury mens jeg skal ha den på en Honda BF 75. I følge selgeren skulle denne propellen også passe til flere motorer bla. Honda og Mariner, noe som Progress Ingeniørfirma i følge ham hadde bekreftet. Det som gjør at jeg er litt usikker er at en annen selger på Finn av samme type propell opplyser at denne også passer til Mariner og Mercury men opplyser på forespørsel at den ikke passer til Honda.

 

Her er den jeg har kjøpt og Her er den som jeg fikk opplyst ikke passer. Og før jeg viste ordet av det så ble den siste annonsen på finn slettet.

 

Hvis jeg går inn på Maritim og ser på Solas alupropeller så står det at samme propell passer til både Honda, Mariner og Mercury noe som skulle tyde på at propellene til disse motorene går omhverandre?

 

Finnes det noen oversikt over hvilke motorer hvor propellene passer overens eventuelt hvilke propeller som passer til hvilke motorer?

Redigert av saga (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...