Kirkhorn Startet 10.Januar.2004 Del på Facebook Startet 10.Januar.2004 Jeg har en gammel Eberspacher bensin varmer i båten min, og denne virket ikke når jeg kjøpte båten i fjor høst. Tidligere eier mente at bensin pumpa var deffekt, og det trodde også jeg, da det kommer strøm til bensinpumpa, men ikke noe bensin ut. Jeg har nå sjekket at pumpa virker, den slår seg inn når jeg setter på og av strømmen (via kabel og rett på batteriet). Har fått bekreftet at denne da skal fungere via en fagmann. Hva kan vere problemet med at den ikke "tenner", men jeg hører at den går!!!??? Synest det er veldig rart at pumpa skal virke når det er strøm til pumpa, og ikke noe bensin som kommer ut Noen som hvet hva som kan vere problemet Den er fra starten av 80 tallet, og er orange av farge. Jeg er sikker på at det er en Eberspacher, men vet ikke type betegnelse. Og ja, jeg har bensin på kanna Venter spent på svar..... Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 10.Januar.2004 Del på Facebook Svart 10.Januar.2004 Hei. Vet ikke hva som kan være problemet ditt, men hadde selv en gammel Eberspächer dieselvarmer med de samme symptomer og der var det et kretskort (som styrer alle funksjoner) i varmeren som var gåent. Dette kan måles hos en forhandler som har datautstyr for slikt. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 du har bensin på kanna sier du. Den går ikke på diesel da? En jeg kjenner gjorde nemlig den tabben og prøvde å fyre opp en bensinvarmer med diesel. Det går ikke noe særlig Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 13.Januar.2004 Del på Facebook Svart 13.Januar.2004 Siden dette er en bensinvarmer, har den sannsyligvis både coil og plugg. Som gammen VW-eier har vi skrudd mye på bilutgaven av Eber'. Det er vel størst sannsylighet for at det er pluggen, men begge deler må sjekkes. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.