Sjøkua Startet 8.August.2007 Del på Facebook Startet 8.August.2007 Er det noen som vet hvordan turteller det skal være på denne motoren? Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 9.August.2007 Del på Facebook Svart 9.August.2007 Jeg bruker VDOs ocean line med timeteller, skala opp til 4000 o/min mer info på kellox.no Må justeres til motor, til dette trenger du mercruisers diagnoseverktøy. Denne kan lånes fra verksted. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 9.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.August.2007 Er det en turteller med magn.svinghjulsføler Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 9.August.2007 Del på Facebook Svart 9.August.2007 Ja, det er det. De har begge deler, men du trenger en med induktiv giver. Her er den: http://www.kellox.no/index.php?id=12646 Sitér dette innlegget Link to post
Sjøkua Svart 10.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2007 Takker for hjelpen!! Jeg har fått feil instrument og skal bytte dette!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.