bliss X Startet 10.Januar.2004 Del på Facebook Startet 10.Januar.2004 Har en liten kopi av et maleri som jeg ikke vet hvor kommer fra eller hvem som har malt. Jeg er etterhvert blitt veldig glad i dette bildet, og skulle gjerne hatt noen opplysninger. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 10.Januar.2004 Del på Facebook Svart 10.Januar.2004 Hei. Dette var et bilde med stemning. Tror jeg legger det opp som desktopbilde dersom du ikke har noe imot det. Vet du noe om alderen? Det kan gjerne være fra 20-årene etter stilen å dømme (men stilen på båtene kan vel også si at det er myyye nyere). Hvor er det fra? Kjenner ikke helt bakgrunnen. Nydelig bilde!! Kommer i en god og avslappet stemning av å se noe slik. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
KOB Svart 10.Januar.2004 Del på Facebook Svart 10.Januar.2004 Nydelig bilde. Kan dessverre ikke tilføre noe mer. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
bliss X Svart 10.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2004 Lars: Nettopp. Det er slik jeg ser på det også. Skikkelig stemingsfult. Det jeg la ut er en komprimert versjon som er litt knudrete. Bildet er mye penere i virkeligheten. Har scannet det inn med høy oppløsning og originalfilen på 38mb blir relativt bra ved utskrift til fotopapir. Adminralen hadde tileggsinfo, så det var egentlig unødvendig å poste spørsmålet. Bildet heter NEWHAVEN HARBOUR og er malt av Rowland Hilder [1905 - 1993] Det henger antagelig på veggen i Victoria and Albert Museum i London Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 11.Januar.2004 Del på Facebook Svart 11.Januar.2004 Aldeles nydelig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.