Jump to content

Hvem selger brukte påhengere (20-30hk) på Agder?


Sjøfareren

Recommended Posts

Ship o hóy!

 

Kjøpte en brukt Askeladden ca -84 mod med tilhørende Evinrude 35HK (motor - ca 30 år gml) i vår, men det viser seg at motoren nok har sett sine beste dager, og jeg er ute etter en ny (brukt) motor. Noen som kjenner til noen som driver med brukte påhengere??

Er ute etter en ca 20-30 HK motor, lang stamme, helst ikke eldre enn begynnelsen av 90-tallet og fortrinnsvis med el. start. -og helst befinne seg innenfor Agderfylkene da jeg holder til i Søgne.

For den som måtte være intr. selger jeg den gamle som delemotor. Den henger på båten ennå og starter på første forsøk (el. start) hver gang, men man oppnår ikke mer enn "høy-hastighets-dorgefart" slik tilstanden er nå, før det smeller og rykker i motoren/båt. Anslått å være et gir problem...

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Påhenger 20-30 HK.

Emnetittelen skal fortelle entydig hva emnet handler om. Hvis det er relevant skal produktnavn/modell være med. CAPSLOCK skal unngås. For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Link to post
Share on other sites

Takker for tilbk. mld, og kan informere om at i forkant av dette innlegget så har finn.no vært pløyd opp og ned i timesvis med tilhørende tlf runder for da å bli informert om at den ene motoren etter den andre er solgt. :wink:

Har fått bekreftet etter en runde hos byens (kr.sand) forhandlere at brukte motorer knapt rekker å komme innom lokalene deres før de er solgt videre, så dette er populær og etterspurt vare overalt. Er derfor jeg trenger tips om peroner som har som hobby å skru og selge brukte påhengere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...