Per Stian Startet 10.August.2007 Del på Facebook Startet 10.August.2007 (redigert) Har et gammelt johnson\omc drev ( stort klumpete med el. gir ) som jeg trenger ny propell til. Propellen har vist gått ut av produksjon for 12 år siden, og Winracepropellers klarer heller ikke og kjenne den igjen. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få tak i propell til denne:)? Redigert 10.August.2007 av Per Stian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 10.August.2007 Del på Facebook Svart 10.August.2007 Prøv Progress, de fører propeller ifra Mitchigan ( var vist de som laget mange av de originale ). Link til Mitchigans online PDF katalog De har fremdeles propellen i katalogen så...... med EL gir mener du den gamle rent elektriske girkassa ??, ikke den "nye" EL-hydrauliske, med "pin drive" propell ( splint i front ) Disse propellene dukke også opp på Ebay med jevne mellomrom. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Per Stian Svart 10.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.August.2007 Litt usikker på hvilket el gir det er, har ikke hatt båten så lenge. Må bare få tak i en ny prop så jeg kan selge den:) Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 10.August.2007 Del på Facebook Svart 10.August.2007 Ta kontakt med Progress, tror nok de kan hjelpe. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.