Per Stian Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 (edited) Har et gammelt johnson\omc drev ( stort klumpete med el. gir ) som jeg trenger ny propell til. Propellen har vist gått ut av produksjon for 12 år siden, og Winracepropellers klarer heller ikke og kjenne den igjen. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få tak i propell til denne:)? Edited August 10, 2007 by Per Stian (see edit history) Quote Link to post
Droll Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Prøv Progress, de fører propeller ifra Mitchigan ( var vist de som laget mange av de originale ). Link til Mitchigans online PDF katalog De har fremdeles propellen i katalogen så...... med EL gir mener du den gamle rent elektriske girkassa ??, ikke den "nye" EL-hydrauliske, med "pin drive" propell ( splint i front ) Disse propellene dukke også opp på Ebay med jevne mellomrom. Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post
Per Stian Posted August 10, 2007 Author Share Posted August 10, 2007 Litt usikker på hvilket el gir det er, har ikke hatt båten så lenge. Må bare få tak i en ny prop så jeg kan selge den:) Quote Link to post
Droll Posted August 10, 2007 Share Posted August 10, 2007 Ta kontakt med Progress, tror nok de kan hjelpe. Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post
Recommended Posts