Jump to content

Klistremerker til Suzuki DT9,9


Sinten

Recommended Posts

Hei

 

Heldt på å pusse opp motordekselet til min Suzuki 9,9 hk 1987 modell etter at det vart knust. Eg har no lappa det saman, sparkla det og malt det blått (i ein uorginalfarge riktig nok). Men det ser så "kjedligt" ut utan klistremerkene på, sjølv om det berre stod "Suzuki" og "9,9".

 

Eg har surfa litt på internett og prøvt å finne orginal klistremerker til denne motoren utan å lukkast. Eg har funne nokre MC-klistremerker på ebay, men det vert jo ikkje heilt det same...

 

Eg har også høyrt om at det skal gå ann å lage klistremerker sjølv på eigen skrivar, men eg har ikkje funne nokon plassar dei sel slikt papir/folie som trengst til dette. Det er jo også ein moglegheit å få nokon til trykke slike klistremerker på bestilling, men det vert vel fort litt dyrt...

 

Så er det nokon som veit kor eg kan få tak i klistremerker til denne motoren, eller kor dei sel slikt klistremerke-papir til å lage eigne klistremerker?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Bør ikke bli så dyrt men bare spørre om pris før de lager dette til deg.Du kan jo foreks ta med lokket så lager de merker til denne og setter dette på for deg også hvis du vill.Koster ikke og spørre bare ta med mål foreks bilde av ett deksel.Ellers så finnes det mulig brukt deksel søk på finn eller lignende.MvhBjørn

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Link to post
Share on other sites

"trykkeri" blir vel nokså svada. Det du trenger er å kontakte et sted som har folieskjærer. Om du kan levere ferdig grafikk som de kan skjære etter kan du spare litt. Av og til ønsker de kun scannede filer, av og til PDF og enkelte ønsker rene postscriptfiler om jeg husker riktig. Om du klarer å finne noen som er villige til å la deg "nappe vekk" folien som ikke skal brukes, og selv legge folien over på mottakerarket, sparer de alt det manuelle arbeidet, og du burde få dette svært billig.

Link to post
Share on other sites

Eg har også høyrt om at det skal gå ann å lage klistremerker sjølv på eigen skrivar, men eg har ikkje funne nokon plassar dei sel slikt papir/folie som trengst til dette.

Fann ut at dei hadde dette på Clas Ohlson (99 kr for fire A4 ark). Så no skal eg prøve å lage klistremerker sjølv :yesnod:

Er det nokon som veit om eit bra gratis-program eg kan bruke til å teikne/designe klistremerker med?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

Har endelig sommla meg til å lagt nokre enkle klistremerker i photoshop til motordekselet. Sidan eg uansett må bruke to ark så har eg funne eit par andre artige "tulle-klistremerker" for å fylle opp arka :wink:

 

klistremerker_1.jpg

Ark 1

 

klistremerker_2.jpg

Ark 2

 

Som de ser har eg gått for eit "dristig" svart/gult fargeval, men eg vert ikkje heilt einig med meg sjølv om det bør vere grå bakgrunn der det står "9,9" og "Suzuki" eller om den bør vere kvit. Eller om eg kanskje bør laga dei i same "fareskilt-stil" som dei andre tulle-klistremerka med svart kant rundt og gul bakgrunn? Kva synst de?

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Spørsmålet er vel om du vil at det skal se litt harry ut, eller om om motoren skal være pen og elegant?

Men det hørselsvernet var litt morsom da... :lol:

 

Har forstått det slik at motordekselet ditt er blått, og da er kansje ikke grått og svart de rette fargene å bruke. Men det blir kansje bra med den gule ramma. Er ikke fagperson på dette fargegreiene akkurat :lol::diving:

Link to post
Share on other sites

Motoren er jo så absolutt uorginal med blått deksel, så "pen og elegant" vert nok heller vanskelig uansett :wink:

Når du først nevner harry så burde eg vel hatt med det klassiske elgskliltet med rød trekant rundt :lol:

 

Uansett, tanken var å få den til å vekke litt oppsikt (og kanskje få fram eit smil eller to :smiley: ) og då må jo gult vere midt i blinken. Eg bestemte meg iallfall for å droppe det grå og skrive ut alt i gult/svart fareskilt stil (tok jo nesten 4 timar før nokon svarte :lol: ). Får prøve å klistre dei på i morgo og sjå korleis det blir. :smash:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Skriv ut på sånn her, 98 kr for 4 ark, litt dyrt, men sikkert mykje billigare enn å gå til trykkeri. Er endå litt spent på kor godt det vil feste. Det står at den skal kunne brukast utandørs, på bilar blandt anna, men me får sjå kor godt dei heng etter ein sesong med sjøspru :sweat: .

 

Lagt til: Bilete er notert :wink:

Redigert av Sinten (see edit history)

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Personlig mener jeg at det hadde vært penest med orginal-farge og orginale klistremerker, men hver sin smak!

 

Er du evnt. intressert i å få den orginal har de pleid og selge orginalfarger til utenbordsmotorer både på biltema og maritim her i arendal.....

Evnt. orginale klistremerker blir nok billigst og få en som lager klistremerker til og lage for deg, da og kjøpe de gjennom en suzuki forhandler blir svinedyrt! (mener og huske det var mellom 1500 og 2000kr for en yamaha 9,9hk)

 

Men skal du printe selv ville jeg forhørt meg på chlas olson og hørt hvordan de tåler vann og slikt, er litt kjipt hvis det blir klistremerke-suppe etter et par turer på sjøen ;)

Link to post
Share on other sites

M/S skipper:

Brukte Photoshop til å lage "9,9" og "Suzuki" klistremerka. Dei andre fann eg berre ved å google litt rundt om, og så fiksa eg storleik, ramme og bakgrunnsfarge på dei i Photoshop. Du finn mykje artig på blandt anna FastDecals.com

 

csvirus:

Sjølvsagt ville det vere finast med orginalfarge, men eg er ikkje så nøye på det og når eg hadde 2 liter med blå "Topcoat" frå biltema ståande i sommar så brukte eg den med ein gong framfor å vente fleire dagar for å få kjøpt orginalfarge. Kan jo alltids måle over med orginalfarge seinare viss eg skulle få lyst til det. Om klistremerkene vert til suppe så er ikkje det så nøye, er ikkje verdt meir enn ein 50-lapp uansett :wink:

 

Sløkkas:

Når det gjeldt rød "L" bakpå så må eg sei at eg har ein god del sjølvironi, men ein plass går grensa :lol:

"N" for Noreg var i grunn ikkje så dumt, for eg er faktisk ganske nasjonalistisk. Har du (dårlig?) erfaring med nasjonalistiske vaksdølingar kanskje? :wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

Det fikk meg på en ide. Har bestemt meg for at fokkeslaskene mine skal lære seg å manøvrere seilbåten min for motor. De tør ikke prøve pga av at det er så kraftig sig i den. Men neste år kommer jeg til å ha mann over bord øvelser der de er nødt til å klare og kjøre båten for motor. De skal også bli tvunget til å legge inntil brygger, under kontrolerte forhold. (Bare de ikke tar jobben helt fra meg etterpå :eek::lol: )

Til det skal jeg lage en svær rød L som jeg skal henge bak på båten når de skal ta roret... :lol: :lol: :lol:

 

Du kan jo ha en på lur du også, tilfelle noen kamerater skulle ta rattet. Det er vel ikke forsvarlig og slippe jenter til? :nonod:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...