Jump to content

Bluechart brukere, se her


kristian

Recommended Posts

Det er viktig å "leke" med GPS slik at man lærer å bruke den . Det blir litt sent å lære å bruke den når du har kjørt deg vill i tåka.

 

Personlig synes jeg GPS er et hjelpemiddel med høy guttefaktor. Synes også beklageligvis at det er litt for lite aktivitet her på Forumet når det gjelder dette tema. Håper at interessen stiger etter konvertering til det nye Forumet.

 

Til dere som har GPS interesser - bare kjør på med interessange spørsmål.

 

Bilde

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Har tatt dere 3 inn.

 

Konsekvensen er ikke verre enn at vi må oppdatere listen av deltakerne en gang til. Og fortsatt er det ikke helt klart når vi når målet: 24 gamle tråder nekter å la seg konvertere, 'Ny'-indikasjoner løper løpsk - ja og resten er vel bare småtterier

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Etter å ha brukt GPS MAP 76 i noen år har jeg nå tatt steget opp til GPS MAP 2006C.

Har testet den litt i lokalefarvann og kan ikke annet jeg er mektig imponert. Kjørte gjennom trange passasjer på Svenner og GPSèn var 100%.

Siden jeg har har en båt som er relativ rask, var jeg spent på hvor raskt det oppdaterer seg. Heller ikke her var det noe problemer, den fulgte med hele veien.

Er som nevnt en vant Garmin bruker, og det tok ikke lang tid før jeg var komfortabel med denne. Litt finsliping gjenstår (det kommer etter hvert)

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

......................................finner jeg det ikke mer

Så jeg  er medlem av Bluechart forum hvor er det blitt av??????

Hei

Denne gruppa ble lakt ned i forbindelse med overgang til ny softwear. Det var forøvrig lav aktivitet i gruppa...

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Jeg var med i det forrige BlueChart forumet, følte nesten at det var bare jeg som brukte dette forumet. Dersom det er flere og flere som ønsker at vi oppretter dette forumet igjen så får jeg håpe at Ingar ser denne tråden og eventuelt oppretter noe for oss kartplotter interesserte.

 

:sailing:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

Ja at BlueChartforumet ble lakt ned er jeg vel klar over, men håpet at alle de opplysningene og tipsene som var i det forumet ble tillgjengelige, det var ikke noen hemligheter der som ikke kunne åpnes for alle brukerne her.

Jeg burde jo ha kopiert alt på BlueChart forumet, å lagret alt på forumet vis jeg hadde hvert klar over att alt ble borte eller gjemt,

Mulig det er noen her som har det?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...