Micke 66 Startet 11.August.2007 Del på Facebook Startet 11.August.2007 Hei Jeg hjelper en kamrat med en påhengs som er sliten. Det er en Yamaha 25 DM med motor nr. 695 S 006 674. Jeg lurer på om en kan lese ut fra motornr. hvilken årsmodell det er? Lite enklere og søke etter deler når enn vet hva modell det er:) Er Mariner de samme/maken motorer i denne årsmodellen? Trenger hele powerhead`en hvis noen vet om noen som har. Svært takknemlig for svar. Mikke Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 11.August.2007 Del på Facebook Svart 11.August.2007 Se her for årsmodell. Sitér dette innlegget Link to post
Micke 66 Svart 11.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2007 Takk skal du ha. Det var det kjappeste svaret noen kunne forventet seg + at det var riktig, jeg fant det jeg trengte. Mange takk Mikke p.s nå trenger jeg "bare" en powerhead til en 25 hk Yamaha 1979- modell:) Kan noen hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.