Hasta manana Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 (edited) han ble født 0808 2007 kl 1917 er litt ung enda, bare 4 dager gamel. men er under oplæring. mvh Hugo Edited August 12, 2007 by Hasta manana (see edit history) Quote Link to post
Hallaron Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Gratulerer, det er hyggelig å se at tilveksten er god. Quote Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Daffy Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Gratulerer Quote Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
adanedehl Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 (edited) Gratulerer! min nye dekksgutt kom 4/8 Edited August 12, 2007 by adanedehl (see edit history) Quote http://www.boogis-risor27.piczo.com/?cr=3&rfm=y Link to post
Birchwood 320 Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Gratulerer så masse herfra også.. Quote Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Hasla 26 Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Gratulerer så mye,dette blir nok en flott matros MvhBjørn Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Hilmar 2 Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 han må ha opplæring på BPi alle fall. Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
m/s draugen Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Oisann,en flott en.Gratulerer så mye til dere alle Quote Link to post
Baywatch Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 Grattis begge to! Venter selv på vår første matros, ETA 5. sept. Quote Link to post
Blue_Dragon Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Gratuelerer ETA her er 7/9 Quote Link to post
Pjolter Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Gratulerer så mye med tilveksten Mvh Pjolter Quote I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Faxen Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Gratulerer så mye."Er under opplæring" Litt tidlig med D5L vel? Quote Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
bjoris Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Gratulerer! ETA for oss er 29/9 Quote Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Marwin Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Grattis til dere begge!! :flag: Fortell avkommet litt om lading og LED-pærer også da... Quote Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Blue_Dragon Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Da var endelig ny lettmatros på plass her også. En nydelig jente på 3910g kom til verden i dag 17/9 kl 19:55. Quote Link to post
Ludde30 Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Grattis :flag: Quote If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
chagall Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Gratulerer så mye, Blue _Dragon. Veldig kjekt med flere matroser. Quote Link to post
white money Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Grattis med nytt mannskap! Hans fungsjon ombord må bli staff-kaptein.... Quote Link to post
Daffy Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Gratulerer Quote Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Conehead Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Da var endelig ny lettmatros på plass her også. En nydelig jente på 3910g kom til verden i dag 17/9 kl 19:55. Gratulerer, men blir ikke jenter matriser da? Quote Link to post
bjoris Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Gratulerer! Vi kommer snart etter, 29.9 er termin! Quote Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Baywatch Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Gratulerer så mye, Blue_Dragon! Vår foreløpig første lettmatros ble født sist torsdag, så nå er det en helt ny hverdag her i heimen, men det er bare kjekt! Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.