Jump to content

Blå sanitærvæske på vei ut ?


lano2

Recommended Posts

Hei.

 

Dersom du mener den forhistoriske sanitærvæsken som er full av det kreftfremkallende stoffet Formalin/Formaldehyd (som nå hovedsakelig brukes til å preservere lik med), er det vel bare å rope hurra! Må du absolutt ha blå sanitærvæske, finnes også den biologiske typen med næringstoffer for aerobe bakterier i denne fargen.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Jeg har brukt Thetfords Aqua Kem Weekender (blå) i min båt siden jeg kjøpte båten i 2005, har ikke hatt noe problemer med lukt, tette slanger eller slikt. Forrige eier brukte også denne væsken, og anbefalte den videre til meg.

 

I og med at jeg er nybegynner, og dermed er et enkelt offer for alt som kan skremme en stakkar, er jeg interessert i en forklaring på hva de forskjellige væskene gjør og ikke gjør?

- Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill.

- Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein.

Link to post
Share on other sites

Kjøper blå her i Horten og sist mandag handla jeg blå i mossekanalen, men hadde vært greit å brukt noe som er billigere da .Hører dem sier dem har noe på Rema 1000 , men den har ikke jeg funnet enda .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Hei.