PIPaulsen Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 Nå er det snart tid for havnedagene i Haugesund, noen andre som skal dit ? Quote Med vennlig hilsen PIP Link to post
PIPaulsen Posted August 15, 2007 Author Share Posted August 15, 2007 Dette var skrale greier må jeg si :) Quote Med vennlig hilsen PIP Link to post
blacki Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Har ikke giddet det nei! Med drittværet som er så frister det lite også... Quote Link to post
fjordbuss Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Har vært trofast "gjest" på havnedagene de siste åra, men nå har jeg ikke båt..... Quote Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Regent Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Blir en tur, skal stå på stand Quote Hei og hå Regent Link to post
Poseidon Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Havnedagene 2007 er forbi . . . . Selv om været slett ikke var det beste så ble det enda en gang årets største begivenhet for oss som er glad i ekte båtliv. I et par andre fora har flittige fotografer og skribenter lagt ut sine inntrykk og jeg anbefaler en tur innom: Skipsfarts-forum stp-norway Kos dere med inntrykkene - og meld dere gjerne på til neste år Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Baracuda Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Har vært trofast "gjest" på havnedagene de siste åra, men nå har jeg ikke båt..... Du må se til å få deg stangbåt for du gikk glipp av mye, vi lå med panoramautsikt til senen og Eidsvåg. Knallbra fyrværkeri i år også. Quote Link to post
Eline Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 vi lå med panoramautsikt til senen og Eidsvåg. Knallbra fyrværkeri i år også. Da lå vi mellom Bjørn Eidsvåg og dere, Barracuda! Ikke med vår båt, men med naboens skjærgårdsjeep! Flott konsert og flott fyrverkeri! Quote Link to post
fjordbuss Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Du må se til å få deg stangbåt for du gikk glipp av mye, vi lå med panoramautsikt til senen og Eidsvåg. Knallbra fyrværkeri i år også. Du vet hva kona gjør bare jeg snakker om stangbåt.... Quote Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Recommended Posts