PIPaulsen Startet 13.August.2007 Link til dette innlegget Startet 13.August.2007 Nå er det snart tid for havnedagene i Haugesund, noen andre som skal dit ? Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
PIPaulsen Svart 15.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 Dette var skrale greier må jeg si :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
blacki Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Har ikke giddet det nei! Med drittværet som er så frister det lite også... Sitér dette innlegget Link to post
fjordbuss Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Har vært trofast "gjest" på havnedagene de siste åra, men nå har jeg ikke båt..... Sitér dette innlegget Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Regent Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Blir en tur, skal stå på stand Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Poseidon Svart 20.August.2007 Link til dette innlegget Svart 20.August.2007 Havnedagene 2007 er forbi . . . . Selv om været slett ikke var det beste så ble det enda en gang årets største begivenhet for oss som er glad i ekte båtliv. I et par andre fora har flittige fotografer og skribenter lagt ut sine inntrykk og jeg anbefaler en tur innom: Skipsfarts-forum stp-norway Kos dere med inntrykkene - og meld dere gjerne på til neste år Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Baracuda Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 Har vært trofast "gjest" på havnedagene de siste åra, men nå har jeg ikke båt..... Du må se til å få deg stangbåt for du gikk glipp av mye, vi lå med panoramautsikt til senen og Eidsvåg. Knallbra fyrværkeri i år også. Sitér dette innlegget Link to post
Eline Svart 21.August.2007 Link til dette innlegget Svart 21.August.2007 vi lå med panoramautsikt til senen og Eidsvåg. Knallbra fyrværkeri i år også. Da lå vi mellom Bjørn Eidsvåg og dere, Barracuda! Ikke med vår båt, men med naboens skjærgårdsjeep! Flott konsert og flott fyrverkeri! Sitér dette innlegget Link to post
fjordbuss Svart 22.August.2007 Link til dette innlegget Svart 22.August.2007 Du må se til å få deg stangbåt for du gikk glipp av mye, vi lå med panoramautsikt til senen og Eidsvåg. Knallbra fyrværkeri i år også. Du vet hva kona gjør bare jeg snakker om stangbåt.... Sitér dette innlegget Har konvertert, Bavaria 39 cruiser. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.