Jump to content

Isfri vinterhavn


amanda1950

Recommended Posts

Er det noen av dere der ute som vet om en isfri vinterhavn i indre Oslo fjord? Vi skal ha båten vår på vannet i vinter, og der vi har båtplass er det is fra ca november til april. Vi leter etter en havn som er åpen større deler av vinteren (helst hele vinteren). Vi trenger tilgang til landstrøm. Håper dere vet om noe, eller noen vi kan kontakte (telefon nummer ville vært supert)

Redigert av amanda1950 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Skal du bruke båten i vinter (tilgang til åpent vann) foreslår jeg Leangbukta eller Sørfonden på Padda. Av havner som fryser til foreslår jeg Gyssestad (Sandvika 480 78 550) eller Solvik (Blommenholm).

Redigert: Er det skøyta du skal ha plass til er det nok tvilsomt om de nevnte havnene har plass - da ville jeg forsøkt Nesset innerst i Bunnefjorden, men der kommer du ikke til åpent vann.

Redigert av torbit (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Vollen er også vanligvis isfritt, og det er mulig de nye eierne er litt mindre allergiske mot trebåter enn forrige eier.

 

Nå er det forskjell på isfritt og isfritt. Trenger du isfri havn, eller isfri havn med tilgang til åpent farvann? Trenger dere bare strøm, eller er det behov for vann og diesel også?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...