Jump to content

hvordan plassere en summer family på land?


rune_arendal

Recommended Posts

Eller du kan se i dokument-arkivet - der ligger tegninger på produsentens krybbe som lett og raskt snekres i treverk, og som passer akkurat til båten. Tegningene er detajerte, og du lager delene der du har verktøyet. Bedre blir det ikke. Bruker du bolter - eller gjengestag - får du den til og med demonterbar :wink:

Link to post
Share on other sites

hvordan plassere en summer family på land? vel..

 

ehh... kanskje sånn som en viss Steine:

 

baatland.jpg

 

med litt god fart så kommer man seg langt opp på land.

 

eller kanskje ikke...

 

:crazy::lol:

 

:sailing:

Redigert av Ulven (see edit history)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Har Summer Family og bruker de bukkene som ligger under dokumentarkivet her.

Fungerer helt greit og tar ikke mye plass når de skal settes vekk i båtsesongen.

 

Disse bukkene lager du raskt og enkelt selv. Koster heller ikke så mye for treverket heller.

I tillegg har du noe som virkelig holder vinteren gjennom. Mine er testet med båt i liten storm på land om vinteren og de holdt uten å falle sammen.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Har selv en Nordan summer famlily , fikk med 2 alu bukker fra Ilas disse er justerbare sidestøtter på har netopp satt båten på land og jeg sjønner ikke hvorfor jeg ikke har skaffet meg slike før nå . så kjøp heller slike bukker , mye enklere en dem gamle tunge tre krybbene jeg hadde i fra før :-) :crazy:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...