Jump to content

Grimsøy 23


mavi

Recommended Posts

...Er den verd prisen?

Tror de fleste i forumet vil finne det vanskelig å mene noe om dette uten flere opplysninger. Diverse utstyr - hva vil det si? Hva inngår av utstyr og hvordan er tilstanden på dette? Hvordan er tilstanden på skroget? Hva slags motor sitter i, hvor mye har den gått og hvordan er tilstanden generelt på motoren? Andre kan sikkert komme med flere ting de vil vite noe om for å kunne mene noe om prisen. Ta en telefon til vedkommende og skaff mest mulig av nevnte opplysninger, så er jeg sikker på at du vil få kommentarer på om dette er verdt nærmere undersøkelse.
Link to post
Share on other sites

....Ser den ligger på Kråkerøy og der har vi jo Walter S. Kanskje han vet mere, han er vel selv på jakt etter noe lignende.

Joda, har sett denne for lenge siden. Har sendt eieren "gasgas" flere mail, både om båten pluss ei "varmebysse" som han også selger, uten å få noe svar.

 

Tror at det er et "båtslakt" - siden eieren også auksjonerer bort diverse brukt båtutstyr. Mener selv å ha sett denne båten i hagen hos noen ved "Svenskeberget" på Kråkerøy. Den er borte nå! Men jeg kan selvfølgelig ta feil Det koster ikke så mye å ta en telefon!  :smiley:

 

Tilføyelse: Tirsd. 13.01 kl 00:10

 

Får du kontakt med eieren, og båten befinner seg fremdeles på Kråkerøy, så kan jeg godt ta en titt for deg, og knipse fler, informative bilder, hvis du vil! :lol:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Etter det lille jeg vet om Grimsøy, ble veldig mange levert som halvfabrikat. Det vil jo si at det kan være så som så med det som event. er av innredning, løsning og utførelse av utstyrsvalg og montering.

Det var bare ment som en liten vær varsom plakat, den kan jo være verdt noen kroner den. Jeg ville tatt imot tilbudet om at den ble besiktiget, det kan jo kanskje være sånn at du ser at valget blir enkelt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...