Jump to content

HP 1020 (nei, det er ikke en bærbar pc)


Kosmix

Recommended Posts

Detta var lekre saker :eek:

 

 

HP 1020

 

"Båten er 34 fot og byr på en innredning som også gjør at båten kan brukes for turseiling. Forskipet er smalt, noe som gjør forpiggen trang, men salongen og byssa er stor. Båten mangler kartbord, men det gjør at toalettet blir stort. Akterkabinen har køya på tvers. Cockpiten er stor, lang og åpen. Fint både for tur og regatta. Båten har også rorkult, som er på vei tilbake på regattabåter."

 

"HP 1060 (mener vel 1020, kosmix's anmerkning) blir lett, under 3 tonn. Det er halve vekten av X-35 og seilarealet er på nesten 60 kvadratmeter, 15 mindre enn X-35."

Redigert av Kosmix (see edit history)

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Detta var lekre saker :eek:

HP 1020

Sånn vil jeg også ha!

 

Men ser den er blitt både større og dyrere enn opprinnelig antydet, og da får vi ikke plass til den i båtplassen vår :cryin: og ikke har vi råd til den heller.

 

Men uansett, her er det jo virkelig snakk om mye seilbåt for pengene, 800k (+seil og elektronikk) for 34fot med 100% seilbåt som man også kan bo i tror jeg neppe slås av noen.

 

Christian 8-)

Ve den som er ute på havet i slikt et vær -- uten båt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...