Bech Startet 17.August.2007 Del på Facebook Startet 17.August.2007 Har nu haft en träsnäcka på 22 fot med en 6-8 sleipner i ett drygt år. Båten är fin efter att jag med stor glädje har reparerat delar av båtens träkonstruktion. Men...... den helv..... motorn, en sleipner från 67 på 6-7 hk är totalt död ! Har prövat nästan allt utom att få hjälp av en expert. Alla s.k. experter är upptagna och har tid om cirka ett år eller så. Med min medfödda tumme mitt i handen vad det gäller mekanik så ligger båten fortfarande obrukt denna sommaren. Min broder från Göteborg erbjuder sina tjänster med hjälp av en motorsåg om 3 veckor. Vad vill jag då med detta inlägget ? Jo, bara säga det att i Harry-byn no:1 Strömstad ska du helst vara Norsk och med mycket pengar för att ha båt. Det ligger i sakens natur att en verkstad hellre säljer en V8 bensin med x antall tusen i förtjänst än att hjälpa en fattig Svenske med en gammel Norsk motor. Vill samtidigt skryta av er Norrmän som via Mekker'n o Per Ö Andreassen, begge Fredrikstad har vart veldigt venlige och kommit med goda råd över telefon. Nästa sommar blir det tyvärr en skärgårdsjeep med 50 hk utombordare. Hilsen "Ole Olsen midt på treet" Sitér dette innlegget Link to post
Belgarath Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Øyyh! Rolig nå grabben! Kanke bare komme her og lage sankthansbål av ei tresjekte sånn uten videre.. For det første er det lenge til sankthans, for det andre er det sikkert flere enn lokale v8-pusheren som har sett en motor før. Forklar hva som er galt til oss her på BP, så skal du se vi finner en ordning. Først: Hva er feil med motoren? Vil den ikke tørne, eller vil den ikke tenne? Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Frøken Fryd Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Jeg fikk ikke med meg sankthansbål i år så dette hadde kansje hjulpet litt Nei kom igjen grabben, fikse skuten din! Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Jeg fikk ikke med meg sankthansbål i år så dette hadde kansje hjulpet litt Har et oselvarvrak i hagen som skal den veien. Vil du bygge bål. skal du få... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 17.August.2007 Del på Facebook Svart 17.August.2007 Sakta i backarna nu... Nå må vi for all del ikke forhaste oss her Ps. er på jakt etter ett egnet skrog for brenning på høstens Nautica treff Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.