Jump to content


Enderlig ny båt (Uttern S46), men noe spm.


Beining

Recommended Posts

Hei,

 

Nå har jeg enderlig fått meg ny båt, denne gangen ble den veldig pen Uttern S46 med en Mariner 50hk.

Begge er fra 2002.

 

Men,

 

Når jeg var ute i litt sjø i går alene ble jeg litt skuffet, for båten er alt for lett i bauen.

Planen er egentlig å fylle sand i en tykk gummipose, men jeg er nesten redd det ikke blir tungt nok siden rommet er ganske lite.

Så da lurer jeg på hva skal legge foran for å få den tung nok.

Vil gjerne ha noe som jeg kan forme litt så jeg får fordelt vekten.

 

Håper på svar.

 

 

PS: Kommer med flere andre spm. etterhvert

Fred ut båtvenner!

Skipper skuteløs

Link to post


Jo tusen takk for det.

 

Er kjempe deilig med ny båt igjen.

 

Motoren er tilitet veldig mye inn, men kan skjekke om det er mere å gå på den "splinten" den stopper i.

Men, er desverre redd man burde ha hatt noe i bauen, for 80% av vekten er jo plasert bak senter av båten.

Fred ut båtvenner!

Skipper skuteløs

Link to post

Join the conversation

You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...