Stoa Startet 18.August.2007 Del på Facebook Startet 18.August.2007 (redigert) Gummilistene rundt vinduene på båten er stygge. Tydligvis er det lakkrester og annet på disse. Noen som har erfaring fra om dette kan bli bra med riktig behandling, eller er utskifting det eneste alternativet? Redigert 18.August.2007 av Stoa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.August.2007 Del på Facebook Svart 18.August.2007 Har du mulighet for å legge inn et godt bilde av elendigheten? Det finnes sikkert mange løsninger på denslags men et bilde ville nok fått opp kreativiteten Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 18.August.2007 Del på Facebook Svart 18.August.2007 Prøv å vasked med WD-40. Denne løser opp gammel dritt og renser/mykner gummi. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Stoa Svart 18.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.August.2007 Da skal jeg få tak i det. Men hva skal man behandle de med etter at de er rengjort for at det skal få en fin finish og være holdbare? Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 18.August.2007 Del på Facebook Svart 18.August.2007 Vet ikke om jeg på noen måte svarer på spørsmålet ditt, men en venn av meg byttet ut gummilista med svart sikafleks og resultatet ble strøkent. Han maskerte på glasset og på ramma, og dro sikaen jevnt utover. Det ble tett, og ser pent ut. For å fjerne maling på vinduene hjemme bruker jeg vindukniv/skrape kjøpt på Maxbo. Det er barberblad med håndtak, men det må være tørt for at skrapingen skal virke. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.