L4ngley Startet 21.August.2007 Del på Facebook Startet 21.August.2007 (redigert) Hei folkens. Er ny her på forumet og har forsøkt å søke opp emnet, men finner det ikke. Håper dere kan hjelpe meg. Vi ønsker veldig gjerne større båt men båtplassen vår er ikke bred nok. Ser at flere tar seg til rette i viker ikke langt fra der vi har plass og slenger ut dobber og legger båten på svai. Lurer på hvor jeg kan finne regler for dette. Hvis det er regler for dette så tror jeg Stavanger kommune (eller hvem som nå håndhever dette) ser gjennom fingrene på dette, siden alle tilsynelatende får ligge. Takker for alle svar. Redigert 21.August.2007 av L4ngley (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Haber Svart 21.August.2007 Del på Facebook Svart 21.August.2007 Hei og velkommen på båtplassen. Du finner en del informasjon her Mvh Haber Sitér dette innlegget 'A Sailor's Joys Are as Simple as a Child's' - Bernard Moitessier "Jag behöver inte ståhöjd när jag sover, och när jag är vaken seglar jag..." PeterK Link to post
bliss X Svart 21.August.2007 Del på Facebook Svart 21.August.2007 Hei L4ngley Det er gjerne havnevesenet som steller med slike ting. Ville tatt en telefon dit. Sitér dette innlegget Link to post
L4ngley Svart 21.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2007 Takker for svar, tråden var ganske oppklarende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.