abba2000 Startet 23.August.2007 Del på Facebook Startet 23.August.2007 Heisann. Vi er en familie på fire fra Sandnes som er i ferd med å skaffe oss båt. En flott MASTER 820 fra 1982. (Båtbredde 3,15 meter / Båtlengde 8,20 meter) Problemet nå er å skaffe båtplass. Hadde egentlig håpet på en plass i Sandnes, men det er lite plasser ledig. Har sendt mail til flere båtforeninger uten å lykkes. Er det noen som vet om båtforeninger som kan ha ledige plasser ? Jeg kan godt kjøre et stykke med bil for å komme til båten min. Er interessert i båtplass i hele distriktet, dvs. Sandnes, Stavanger, Rennsøy, Bru, Åmøy, osv. Det kan enten være en privat brygge eller i en båthavn / båtforening. Noen som vet hvor jeg bør prøve? Noen som kjenner til mindre kjente båtforeninger som kan ha plass? Takker for alle tips som dukker opp ! Vennlig hilsen Finn og Merete Hauge fiha@start.no Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 Jeg trodde annonser hører inne på Marked. Ellers er nok finn.no stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 23.August.2007 Del på Facebook Svart 23.August.2007 (redigert) Velkommen til forumet. Kikket på finn.no ? Et annet alternativ kan vel være å snakke med kommunen/havnevesenet om å legge ut en bøye som ikke er til hinder for noen. Legg båten der og kjøp en liten billig gummijolle å reis til og fra med. Fungerer i en begrenset periode mens du står på venteliste. Redigert 23.August.2007 av Larspo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.