dixie 27 Startet 25.August.2007 Link til dette innlegget Startet 25.August.2007 Hvilken båttype i filmen att angöra en brygga? Har nettop sett filmen og lurer på hva slags båt dette er. Var fin størelse på denne tre-seileren, og med innenbords motor. Sitér dette innlegget Link to post
Pam65 Svart 25.August.2007 Link til dette innlegget Svart 25.August.2007 Det er en Nordisk Folkbåt. Sitér dette innlegget Link to post
hymer Svart 25.August.2007 Link til dette innlegget Svart 25.August.2007 (redigert) En folkbåt med innembords motor kalles ofte "konvertert folkbåt". De kom jo uten motor orginalt, og mange har "bare" påhenger. Hvor er Gunga Din, vår expert på Svenske farvann (og båter) ? Redigert 25.August.2007 av hymer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dixie 27 Svart 25.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.August.2007 Ok. Trodde jeg hadde funnet den optimale båten jeg nå. Synes ikke det er alt for fint med en ny påhenger bakpå en slik skute, heller en upålitelig gammel innenborder med sveivstart da. Virket jo ganske romslig nedi også, utrolig hva de får til på film. Lignende bater med innenbords, finnes det da? Eller må man opp i størrelse og pris, typ vindö? Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 To båter som jeg liker godt og som sikkert du også vil like, er: Misil I: og P28: Begge er å regne som forgjengere til Hallberg-Rassy-båtene, og du finner masse informasjon på www.hallberg-rassy.com under "yachts" og "previous models" Sitér dette innlegget Link to post
P. K. Svart 27.August.2007 Link til dette innlegget Svart 27.August.2007 Her er forresten et tøft gammelt bilde av en Misil med ivrig mannskap, det synes jeg nesten alle burde få se: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.