Framtia Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Virket som det skulle i hele sommer (ny båt våren 2006), men i dag ville ikke kompressoren starte. Har sjekket spenning inn (starter ikke hvis spenningen er for lav), videre har jeg koblet ut termostaten, men ingen ting hjalp. Noen som har tips til noe jeg kan gjøre selv, evt. henvise til firma som kan utføre service. Synspunkter på om dette vil være dekket av nybåtgarantien? Quote Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Steinar S Posted August 25, 2007 Share Posted August 25, 2007 Du har vel to års garanti på både båt og utstyr så lenge det ikke er firma som eier båten, da er vel garantitiden berre ett år. jeg ville benyttet meg av garantien så lenge jeg har hatt den før jeg har begynt å "tukle" selv. Ikke alle forhandlere liker egne reperasjoner i garantitiden. Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.