villyodin Startet 27.August.2007 Del på Facebook Startet 27.August.2007 Hva er å anbefale av hydraulisk styring til NB840 med 270HK Yanmar med servo/bravo 2X-drev? Er det noen her som har erfaring med lignende og kan gi gode tips? Jeg er plaget med mye slakke i vaierstyringen jeg har nå, og vil derfor bytte til hydraulisk. Villy. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 27.August.2007 Del på Facebook Svart 27.August.2007 Sleipner Motor leverer bra hydrauliske styringer (Steering Power) til båter med drev eller ror. 60300060 Jeg har selv Tennfjord styring og den fungerer også greit. Jeg har imimdertid ror (ikke drev). Sitér dette innlegget Link to post
villyodin Svart 13.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2007 (redigert) Takk for svar. Jeg har mottatt et godt tilbud på styring fra Sleipner. Synes denne var fin på form og fasong. Redigert 13.September.2007 av villyodin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.