villyodin Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Hva er å anbefale av hydraulisk styring til NB840 med 270HK Yanmar med servo/bravo 2X-drev? Er det noen her som har erfaring med lignende og kan gi gode tips? Jeg er plaget med mye slakke i vaierstyringen jeg har nå, og vil derfor bytte til hydraulisk. Villy. Quote Link to post
olpi Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Sleipner Motor leverer bra hydrauliske styringer (Steering Power) til båter med drev eller ror. 60300060 Jeg har selv Tennfjord styring og den fungerer også greit. Jeg har imimdertid ror (ikke drev). Quote Link to post
villyodin Posted September 13, 2007 Author Share Posted September 13, 2007 (edited) Takk for svar. Jeg har mottatt et godt tilbud på styring fra Sleipner. Synes denne var fin på form og fasong. Edited September 13, 2007 by villyodin (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts