Nor_west Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Jeg har et eletrisk toalett.og der følger det med en overgang fra 1" til 1,5"slange,og det jeg lurer på er det fornuftig å bruke 1,5"fra toalett til tanken eller bør jeg bruke 1" og bruke overgangen til 1,5"inn på tanken.Stussen på tanken er 1,5".Er det noen som kan gi meg et råd er jeg taknemlig for det.Hilsen Nor_West Quote Link to post
Hulda Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Opp til større dim. så snart som mulig. Quote Link to post
SveinHa Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Jeg ville brukt 1" hele veien for da er der mindre mengde møkk som blir liggende i slangen og lettere/raskere å pumpe slangen tom. Jeg har brukt 1" PEM-rør hele veien fra begge pottene og har ingen problemer med det. Det lengste røret mitt er ca. 8 meter... Så lenge der er kvern i toalettet blir der bare mos av dritten likevel og en trenger ikke stor dimensjon. Quote Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Herman Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Så lenge der er kvern i toalettet blir der bare mos av dritten likevel og en trenger ikke stor dimensjon. Famous last words (!) Vi kan snakkes igjen om noen år... Quote All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.