Roy Posted August 27, 2007 Share Posted August 27, 2007 Kjøpte brukt seilbåt nå i vår. Ombord er det montert et NAVICO DC200 kompass. Virket ok fram til nylig, ble plutselig bare 000 på displayet. Selvfølgelig så er det kun bruksanvisningen for denne som mangler ombord. Er det noen som har tips/manual? Liker å ha greie på hvordan ting virker. Er montert en sort rund boks på toalett i forpigg, kan det være kompasset? Jada, jeg kunne jo ringe til forrige eier, men han har pensjonert seg ifra seiling og jeg vil ikke mase på han! Quote Link to post
Troll 20 Posted August 28, 2007 Share Posted August 28, 2007 Se her på simradyachting.com. Her finnes det meste til Navico etter min erfaring. Quote Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Roy Posted August 28, 2007 Author Share Posted August 28, 2007 Takk skal du ha Troll! Fant manual til DC200 på linken du henviste til. Quote Link to post
Recommended Posts