Roy Startet 27.August.2007 Del på Facebook Startet 27.August.2007 Kjøpte brukt seilbåt nå i vår. Ombord er det montert et NAVICO DC200 kompass. Virket ok fram til nylig, ble plutselig bare 000 på displayet. Selvfølgelig så er det kun bruksanvisningen for denne som mangler ombord. Er det noen som har tips/manual? Liker å ha greie på hvordan ting virker. Er montert en sort rund boks på toalett i forpigg, kan det være kompasset? Jada, jeg kunne jo ringe til forrige eier, men han har pensjonert seg ifra seiling og jeg vil ikke mase på han! Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 28.August.2007 Del på Facebook Svart 28.August.2007 Se her på simradyachting.com. Her finnes det meste til Navico etter min erfaring. Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
Roy Svart 28.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2007 Takk skal du ha Troll! Fant manual til DC200 på linken du henviste til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.