colabrus Startet 28.August.2007 Del på Facebook Startet 28.August.2007 Har et litt dumt spørsmål her: Er det samme utveksling både forover og bakover på et Bravo 2 drev? Colabrus Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 28.August.2007 Del på Facebook Svart 28.August.2007 Det må det vel være :-) Girene innvendig er like om de går ene eller andre veien. Dog er virkningsgraden til en propell som utviklet for å gå den ene veien (forover) elendig andre veien (revers). Revers er ofte elending :-) Joda310 ps Det finnes ikke dumme spørsmål, men det finnes mange dumme svar ? :-) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SvartRøyk Svart 28.August.2007 Del på Facebook Svart 28.August.2007 Ja Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 28.August.2007 Del på Facebook Svart 28.August.2007 Det er i hvert fall det på bravo en og tre. Brukes til begge dreieretninger på propellene bare giren som kobles motsatt.. Skal ikke svare helt sikkert for bravo2, men jeg ville tro det var likt. Det står i manualen, men den har jeg dessverre ikke forran meg nå. Holder på med en hinsides ryddesjau etter at QB er røket på dør.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.