Jump to content

Tilgang på service og rep.


logget av

Recommended Posts

I Stavanger regionen har flere små og noen mellomstore / store aktører i servicebransjen blitt oppkjøpt av to store aktører, Norsk båtsenter og Yachtsenteret. Dette ser ut til å ha innvirkning på hvor enkelt man kan få hjelp til blant annet service og reparasjon. Dette kan komme av at oppkjøpene er gjort for å opprettholde en minimum servicegrad til de kundene som også har kjøpt båt hos dem.

Er det tilsvarende tilstander rundt om i landet, eller gjelder det bare vestlandet?

Link to post
Share on other sites

Lunde gruppen som vel eier Norsk båtsenter har kjøpt opp en stor andel i Garstad og en masse nøkkelfolk fra den lokale service næringen. En rekke oppkjøp også utenbys, blant annet et firma i Tønsberg.

Kan ikke ta alle navnene igjen, men jeg mener du finner info om dette på hjemmesiden til Lunde gruppen og Norsk båtsenter.

Yachtsenteret har kjøpt blant annet hanabryggene maina og hundvåg motor & båtelektriske for å sikre seg folk og avtaler. Ryktene går og jeg vil ikke nevne noe som kanskje ikke medfører riktighet. Folk flytter iverfall på seg.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...