Jump to content

Mercruiser Bravo Two slurer

Brumle

Recommended Posts

Kan du utdype dette?

Jeg skal prøve. Nb! Dette er for en-spaks kontroller.

Dine eksisterende gass og gearwire må monteres på synkronisatorene, en synkronisator for gear og en for gass, Det vil da si at du får 2 gasswirer inn og 1 ut igjen til motoren. --- 2 gearwirer inn og 1 ut igjen til gearet. I tilleg til dette monterte jeg en vender til gearet,så kun den ene kan brukes om gangen. Veldig greit hvis man har f.eks barn ombord.

Dette var en jobb jeg grudde meg til,men monteringen gikk veldig greit.

Prisen for moroa var ca 1000,- pr stk + 600,- for venderen. I tillegg må du ha 2stk nye wire fra synk.. til gass/gear,men disse blir jo ikke så veldig lange.

Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten

Hei Brumle og takk for sist. Mener bestemt jeg har sett den båten før :smiley:

Tok den jobben i vår da jeg monterte utestyring. For mitt vedkommende gikk det veldig fint.Fungerer perfekt.

Monterte en morse gear og en gass- synkronisator i motorrommet. Du kan bruke de gamle wirene,men i tillegg må du montere wirer fra synkronisatorene til gear/gass.

Tak for sist ja, :smiley::flag:

Kunne vært behagelig med en spaks kontroller, lettere manøvering bl.a. Men er redd det blir for mange overføringer og for stor slakk ned på drevet, ser jo ut til at disse drevene er veldig ømtåelige for slakk og feiljusteringer.

Men det må vel vere noen her inne som har to styreposisjoner med en spakskontroller og mercruiser drev, og som har brukt dette i lengre tid. Skulle gjerne hørt noen erfaringer med dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...