gimi Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Jeg trenger en ny topp + sylindersats til en 41A (89 mod). Er det noen som har tips om steder hvor man får denne rimeligere en hos Volvo Penta Norge? Er det rimeligere å kjøpe den i Sverige? Brukt/Overhalt? Quote Link to post
Janoho Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 hei, dette firmaet i sverige kan sikker hjelpe www.drevia.se se under produkter->volvo reservedeler->renoveringsatser /bytessystem. Om det er billiger? tja.. iallefall en helvetes pris på de delene Jon Quote Link to post
Concorde Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Prøv her: http://www.marinepartseurope.com/sv/default.aspx Quote Link to post
Aero Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Sjekk om www.marinedeler.no kan ha det du trenger. Rimelig pris på originale deler, virker som om han har peiling på VP. Aero. Quote Link to post
gimi Posted August 30, 2007 Author Share Posted August 30, 2007 Takk for rask og god info - båtplassen er fantastisk. En rask sjekk av prisene i ovennevnte linker viser imidlertid at det ikke er entydigt billigere i Sverige - noe er billigere og noe er dyrere. Jeg får studer litt nærmere og finne ut hva jeg skal gjør. Quote Link to post
At-le Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 (edited) Sjekk omwww.marinedeler.no kan ha det du trenger. Rimelig pris på originale deler, virker som om han har peiling på VP. Aero. Kjøpte eksosbelg vår i år hos www.marinedeler.no koster 2500 kr. Idag koster den 2750 kr. Men orginal deler hos Volvo penta koster ca 5000 kr At-le Edited August 30, 2007 by At-le (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts