gimi Startet 30.August.2007 Del på Facebook Startet 30.August.2007 Jeg trenger en ny topp + sylindersats til en 41A (89 mod). Er det noen som har tips om steder hvor man får denne rimeligere en hos Volvo Penta Norge? Er det rimeligere å kjøpe den i Sverige? Brukt/Overhalt? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 hei, dette firmaet i sverige kan sikker hjelpe www.drevia.se se under produkter->volvo reservedeler->renoveringsatser /bytessystem. Om det er billiger? tja.. iallefall en helvetes pris på de delene Jon Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Prøv her: http://www.marinepartseurope.com/sv/default.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Aero Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 Sjekk om www.marinedeler.no kan ha det du trenger. Rimelig pris på originale deler, virker som om han har peiling på VP. Aero. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 30.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.August.2007 Takk for rask og god info - båtplassen er fantastisk. En rask sjekk av prisene i ovennevnte linker viser imidlertid at det ikke er entydigt billigere i Sverige - noe er billigere og noe er dyrere. Jeg får studer litt nærmere og finne ut hva jeg skal gjør. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 30.August.2007 Del på Facebook Svart 30.August.2007 (redigert) Sjekk omwww.marinedeler.no kan ha det du trenger. Rimelig pris på originale deler, virker som om han har peiling på VP. Aero. Kjøpte eksosbelg vår i år hos www.marinedeler.no koster 2500 kr. Idag koster den 2750 kr. Men orginal deler hos Volvo penta koster ca 5000 kr At-le Redigert 30.August.2007 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.