Jump to content

En fest

enter4u

Recommended Posts

Tenkte på en ting jeg. Om den er god vet jeg ikke. Det er sikkert masse rare :wink: folk her som lurer på hvilke tullinger det er som er medlem av båtplassen. Kunne jo ha arrangert en fest da??? :flag: Jeg kan stille med profft karaoke-anlegg og godt humør. Nå bor jeg i østfold da, men det hadde vært morro og treffe folk fra hele landet med samme interresser. BÅT! :flag:

Det kunne vere gøy. Vi kunne jo starte med å treffes "lokalt", senere kunne vi kanske reise en hel gjeng, og møtes mer på landsbasis. Jeg kommer til å starte en tråd når det nermer seg båtmesserne, så kan vi prøve å møtes på noen av dem. I tillegg får vi jo sikkert mulighet for å kjøpe T-shirt med logo på, hvis vi er flinke til å bruke dem vil vi sikkert finne hinannen på sjøen, i havne, på messer ++++

Ps. Kanske det var en ide å få laget noen klistermerker. Jeg kunne ha tenkt meg å hatt et sånn på bilen. Faktisk på båten også, da jeg ikke har mulighet for å ha' vimpel.

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Hva med å treffes i form av båttreff. Umiddelbart virker det som om det er tilstrekkelig mange både i Oslofjord-området, Østfold, Vestfold/Telemark/Sørlandet, Stavanger-området, Bergens-traktene, noe i Trøndelag osv.

Det finnes jo mange båtklubber (Nidelv, Princess osv) - det skulle ikke være noe i veien for å arrangere noe tilsvarende uavhengig av båttype, men med en felles interesse for båt som basis.

Enklest kanskje å starte regionalt, og så får vi se - kysten er jo lang.

Dette er selvsagt ikke til hinder for å prøve å gjøre noe i forbindelse med messer eller andre treff.

:cheers:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Vestfold.        Med båt , sykkel, tog, eller til fots.   Jeg kommer. :drink::smiley::cryin::drink:.

Hvis jeg er hjemme da!!!!! :smiley::cryin:

PS. Uansett hvor det skulle bli på strekningen Aust- Agder - Østfold.  Så kommer jeg.

Koster er vel for langt unna for sørlendingene??

Pekjan

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Vestfold er et meget godt forslag :wink: :wink: :cheers::puke:

Hva med en plass i Sandefjord? Slik at de som bor i Østfold og event sverige og Danmark har lett annkomst med ferger.

Jeg så for meg et båttreff.  Da trenger man stort sett bare bestemme seg for hvilken uthavn som egner seg best.  Dersom det er et "landparty" blir det vel noe mer omstendelig med lokaler, ansvarlige osv. ...eller?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...