enter4u Startet 16.Januar.2004 Del på Facebook Startet 16.Januar.2004 Tenkte på en ting jeg. Om den er god vet jeg ikke. Det er sikkert masse rare folk her som lurer på hvilke tullinger det er som er medlem av båtplassen. Kunne jo ha arrangert en fest da??? Jeg kan stille med profft karaoke-anlegg og godt humør. Nå bor jeg i østfold da, men det hadde vært morro og treffe folk fra hele landet med samme interresser. BÅT! Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 16.Januar.2004 Del på Facebook Svart 16.Januar.2004 Det kunne vere gøy. Vi kunne jo starte med å treffes "lokalt", senere kunne vi kanske reise en hel gjeng, og møtes mer på landsbasis. Jeg kommer til å starte en tråd når det nermer seg båtmesserne, så kan vi prøve å møtes på noen av dem. I tillegg får vi jo sikkert mulighet for å kjøpe T-shirt med logo på, hvis vi er flinke til å bruke dem vil vi sikkert finne hinannen på sjøen, i havne, på messer ++++ Ps. Kanske det var en ide å få laget noen klistermerker. Jeg kunne ha tenkt meg å hatt et sånn på bilen. Faktisk på båten også, da jeg ikke har mulighet for å ha' vimpel. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
KOB Svart 16.Januar.2004 Del på Facebook Svart 16.Januar.2004 Hva med å treffes i form av båttreff. Umiddelbart virker det som om det er tilstrekkelig mange både i Oslofjord-området, Østfold, Vestfold/Telemark/Sørlandet, Stavanger-området, Bergens-traktene, noe i Trøndelag osv. Det finnes jo mange båtklubber (Nidelv, Princess osv) - det skulle ikke være noe i veien for å arrangere noe tilsvarende uavhengig av båttype, men med en felles interesse for båt som basis. Enklest kanskje å starte regionalt, og så får vi se - kysten er jo lang. Dette er selvsagt ikke til hinder for å prøve å gjøre noe i forbindelse med messer eller andre treff. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 16.Januar.2004 Del på Facebook Svart 16.Januar.2004 jeg er med Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Frank v. Svart 16.Januar.2004 Del på Facebook Svart 16.Januar.2004 Hva med å treffes i form av båttreff. Dette hadde vært et førsteprioritet treff,virkelig et godt forslag. Hadde absolutt vært med på dette,enten om det blir et slags båttreff eller bare en fest på land..... Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 jeg og, vestfold er lettest for mitt vedkommende..... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 jeg og, vestfold er lettest for mitt vedkommende..... Vestfold er forslått. Støtter den. Bør kunne samle båter fra både Østfold, Oslofjorden, Hele Telemarkskysten og selvfølgelig fra Vestfold. Skulle tro det var et brukbart grunnlag Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Hulda Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Stavern? Sitér dette innlegget Link to post
jan Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 jeg og, vestfold er lettest for mitt vedkommende..... Med på den Sitér dette innlegget Link to post
bph Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Vestfold er et meget godt forslag Hva med en plass i Sandefjord? Slik at de som bor i Østfold og event sverige og Danmark har lett annkomst med ferger. Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 -Bergen? :drink: :drink: Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Bor i Kvinnherad ... Bergen eller Haugesund hadde vert kjekt.. hehehe noen i Nærheten eller er eg ensom her.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Plomma I Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 FEST JA, de er jeg med på Vestfold er jo greit :drink: :smiley: Er jo mobil da og MARIN [glow=red,2,300] [/glow]Dette blir gøy[glow=red,2,300] [/glow] Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Mariell Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Vestfold. Med båt , sykkel, tog, eller til fots. Jeg kommer. . Hvis jeg er hjemme da!!!!! PS. Uansett hvor det skulle bli på strekningen Aust- Agder - Østfold. Så kommer jeg. Koster er vel for langt unna for sørlendingene?? Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Vanisian Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 -Bergen? :drink: :drink: Haugesund, Bergen, Florø, Ålesund eller Molde. :drink: :drink: :discuss :discuss :drink: :sleep: Steinar Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Ka med Trøndelag , da ? Kombinert med Kyststevnet i Lysøysundet kanskje? ( Blir litt langt til Vestfold for noen av oss!!) Etterlyser flere trøndere på sidene! Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
enter4u Svart 17.Januar.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Her var det jaggu mange vestfoldinger. Er de fleste her på båtplassen derfra eller? Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Vestfold er et meget godt forslag :wink: Hva med en plass i Sandefjord? Slik at de som bor i Østfold og event sverige og Danmark har lett annkomst med ferger. Jeg så for meg et båttreff. Da trenger man stort sett bare bestemme seg for hvilken uthavn som egner seg best. Dersom det er et "landparty" blir det vel noe mer omstendelig med lokaler, ansvarlige osv. ...eller? Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
880 Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Bergen Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 17.Januar.2004 Del på Facebook Svart 17.Januar.2004 Jeg stiller i Bergen :wink: Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Slagskibet Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Her var det jaggu mange vestfoldinger. Er de fleste her på båtplassen derfra eller? Man tilhører jo eliten da vet du Sitér dette innlegget Link to post
Skin Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Stiller jeg på strekninga Kr.sand-Svenskegrensa!!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Et båttreff høres flott ut og fra Osloregionen går det jo greit med Vestfold. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
giver Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Hei Apropos fest, i dag er det ett år siden min 1. pålogging her. Hvis det hadde vært mulig er Oscarsborg v/Drøbak etter min mening et ypperlig sted for samling og fest. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 ....eller hva med Langesund 5.juni. Elton John konsert helt i fjæresteinene som kan høres fra båten. Garantert masse liv og røre på fjorde og i byen den helga. Konsertarenaen er på den åpne grassletta ved vannet omtrent midt på bildet: Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.